Η Κυβέρνηση διόρισε Πρόεδρο τον Στέλιο Παππά στον κρατικοποιημένο ΟΑΣΘ !

Διαβάστε εδώ το ποίημα  («δρακογενιάς βλαστοί» ο Τσίπρας και ο γιός του)

Liberal  /  Η Κυβέρνηση διόρισε Πρόεδρο τον Στέλιο Παππά στον κρατικοποιημένο ΟΑΣΘ !

Ούτε τα προσχήματα δεν κρατά πλέον η κυβέρνηση η οποία ανακοίνωσε σήμερα τον διορισμό του Στέλιου Παππά, πατέρα του υπουργού ψηφιακής πολιτικής Νίκου Παππά, στη θέση του νέου προέδρου του ΟΑΣΘ ο οποίος δεν κρατικοποιείται απλώς αλλά «συριζοποείται» πλήρως.

Οι ανακοινώσεις έγιναν στη Θεσσαλονίκη στο πρώην υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης από τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη, στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας διοίκησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, μετά την απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην κρατικοποίηση του.

Στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου ορίστηκε ο πολιτικός μηχανικός Σάββας Παναγιωτίδης, ο οποίος επίσης είναι στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης.

Τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ είναι ο δικηγόρος Ακρίτας Καϊτατζής, ο δικηγόρος και στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Μανώλης Λαμτζίδης, ο Φώτης Μπίμπασης (πρόεδρος του Σωματείου Εμποδιζόμενων Ατόμων «Αναπηρία Σήμερα»), η δημοσιογράφος και στέλεχος των ΑΝΕΛ Όλγα Γιάννη, η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης Καλυψώ Γούλα ως εκπρόσωπος του δήμου Θεσσαλονίκης, ο περιφερειακός σύμβουλος Γαβριήλ Αβραμίδης ως εκπρόσωπος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και ένας εκπρόσωπος των εργαζομένων.

About σχολιαστης

Σχολιάζω...
This entry was posted in Πολιτική, καινούργιο συκώτι. Bookmark the permalink.

21 Responses to Η Κυβέρνηση διόρισε Πρόεδρο τον Στέλιο Παππά στον κρατικοποιημένο ΟΑΣΘ !

  1. Ο/Η Αλικη λέει:

    Αυτος πρεπει να ειναι και μεγάλης ηλικίας.

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Αλικη λέει:

    Να συμπληρώσω το κλασικό: «μήπως οι άλλοι ηταν καλύτεροι»;

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Αντίστροφος νεποτισμός 🙂

    ΥΓ Η κυβέρνηση αποδεικνύει την εμπιστοσύνη της και τον σεβασμό της στην τρίτη ηλικία 🙂

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η Νίκος Π λέει:

    Το εντυπωσιακό είναι ότι έχουν φάει την πρόγκα της ζωής τους και δεν τους πειράζει καθόλου. Μάλλον λοιπόν έχουν ξεμείνει από στελέχη γενικώς. Πήραν κάποιους από το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ (μέσω ΑΝΕΛ), αξιοποίησαν παιδιά, ανήψια, ξαδέρφια, γκόμενους και γκόμενες, έμειναν οι εφεδρείες και ακολουθούν οι συγγενείς τρίτου βαθμού. Έχει να πέσει το γέλιο της αρκούδας.

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Διόρισαν και οι ανελ ενα κελεπουρι

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Η λυση ειναι «Επιστροφη στις ριζες» του παλιου αληθινου :-)ΣΥΡΙΖΑ.

    Να απομακρυνουν τους αναξιους και πονηριδηδες και να απευθυνθουν στην δεξαμενη του παλιου αληθινου 🙂 ΣΥΡΙΖΑ.προ της διασπασης του 2010 και αλλων ανεξαρητων ικανων πολιτων με αξιολογη διαδρομη στον επαγγελματικο ιδιωτικο τομεα.
    Καθηγηταδες Πανεπιστημιου/ΤΕΙ/ Λυκειου με φειδω.

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Αφου μπουν στη δεξαμενή να μην ξεχάσουμε να την κλείσουμε μη μας ξανάρθουν 🙂

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Η δεξαμενη αποτελειται απο ανεξαρτητους και νηφαλιους, ειναι «απο την απεξω», μονον που δεν θελουν -σαν καποιους/ες- ν’ ανεβουν στο σαμαρι της εξουσιας η ΝΔ και η ΔΗΣΥ.

    Μου αρέσει!

  9. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Δεν χρειάζεται για να μην ανέβει η ΝΔ και η ΔΗΣΥ να ρίξουμε τη χώρα στο γκρεμό

    Μου αρέσει!

  10. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Τα γραπτά μένουν (scripta manent).Εδώ ή κάπου εδώ θα είμαστε το 2019 και θα θυμηθούμε τι έκαστος εκτιμούσε ή υποστήριζε.

    Μου αρέσει!

  11. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Εχω γράψει με καθαρό τρόπο πριν τις εκλογές του 15 για τα ορφανά του Τσαουσέσκου και την καταστροφή που θα προκαλέσουν

    Μου αρέσει!

  12. Ο/Η δεξιος λέει:

    Η συμβολή των ΑΝΕΛ στην αναμόρφωση των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.

    http://www.protothema.gr/politics/article/704341/sto-neo-dioikitiko-sumvoulio-tou-oasth-i-olga-gianni-ton-anel/

    Μου αρέσει!

  13. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Μου αρέσει!

  14. Ο/Η Γιάννης -2 λέει:

    Κανείς να μην είναι σίγουρος ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα χάσει εύκολα την εξουσία στην Ελλάδα!

    Μου αρέσει!

  15. Ο/Η Αλικη λέει:

    @ Γιαννης-2: Συμφωνω.

    Μου αρέσει!

  16. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    …είναι γιδα βραστη και τα αστικά κόμματα 😎

    Μου αρέσει!

  17. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
    Την παραίτηση Παπουτσή από την Παγκόσμια Τράπεζα ζητά η κυβέρνηση

    12.08.2017, 13:00 | Ετικέτες: Παγκόσμια Τράπεζα, Χρήστος Παπουτσής, ΠΑΣΟΚ
    Συντάκτης: Κώστας Ζαφειρόπουλος
    Την παραίτηση του Χρήστου Παπουτσή από την Παγκόσμια Τράπεζα ζητά η κυβέρνηση, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, εξαιτίας της αρνητικής στάσης του πρώην κορυφαίου υπουργού του ΠΑΣΟΚ σχετικά με το αίτημα της Ελλάδας για χορήγηση δανείου ύψους 3 δισ. ευρώ από τον διεθνή οργανισμό.

    Ο ίδιος όμως αρνείται εδώ και έξι μήνες να αποχωρήσει από την υψηλόμισθη θέση του και φέρεται να υποστηρίζει πως η σύμβαση που έχει είναι με την Παγκόσμια Τράπεζα και μάλιστα αορίστου χρόνου.

    Η κυβέρνηση μοιάζει να έχει δεμένα τα χέρια της, καθώς το 2013 ο Χρ. Παπουτσής είχε διοριστεί από τον Ευάγγ. Βενιζέλο με έναν όρο: να μην μπορεί η επόμενη κυβέρνηση να τον ανακαλέσει.
    […]

    http://www.efsyn.gr/arthro/tin-paraitisi-papoytsi-apo-tin-pagkosmia-trapeza-zita-i-kyvernisi

    ΥΓ Αμ πως!

    Μου αρέσει!

  18. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Κρίμα! Θα πήγαινε ο θείος του Παπα😎

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

