Αυτά είναι τα σχέδια της Μαρίνας μπροστά στο Makedonia Palace

Δε θέλω ου!  Ο Μπουτάρης προσπαθεί να καταστρέψει το έργο της νέας παραλίας που στοίχισε ένα σωρό χρήματα στην ΕΕ και να …  Λάθος κύριε Δήμαρχε.

parallaximag.gr / Αποκάλυψη: Αυτά είναι τα σχέδια της Μαρίνας μπροστά στο Makedonia Palace

Πολύς ντόρος έγινε τον τελευταίο καιρό για τα σχέδια του επιχειρηματία Ιβάν Σαββίδη σε σχέση με τη δημιουργία μαρίνας και πισινών, μέσα στη θάλασσα μπροστά στο Makedonia Palace.

 

parallaximag.gr

About σχολιαστης

Σχολιάζω...
This entry was posted in Θεσσαλονίκη, καινούργιο συκώτι. Bookmark the permalink.

17 Responses to Αυτά είναι τα σχέδια της Μαρίνας μπροστά στο Makedonia Palace

  1. Ο/Η xberliner λέει:

    «Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης έχει δηλώσει ότι είναι γνώστης των σχεδίων της Μαρίνας την οποία επικροτεί και πως έχει εξασφαλισθεί άδεια χωρίς την εμπλοκή του Δήμου. Μεγάλη συζήτηση έχει ξεκινήσει για το κατά πόσο αλλάζει ή όχι η μορφή της νέας παραλίας και αν θα είναι προσβάσιμη στο κοινό ή πρόκειται για ιδιωτικό χώρο.»
    3 θεματάκια:
    1. Ο Μπουτάρης συμφωνεί με τα σχέδια.
    2. Κανένας δε ρώτησε το Μπουτάρη δηλαδή το δήμο Θεσσαλονίκης αν συμφωνεί. Τα κολλητάρια του ρώσου που του έχουν χαρίσει 2 φορές χρέη εταιρειών του (ΠΑΟΚ, ΣΕΚΑΠ και θα το κάνουν πιθανόν και τρίτη για να πάρει το ΔΟΛ) του έδωσαν την άδεια. Αν ο Μπουτάρης διαφωνούσε το μόνο που μπορούσε να κάνει είναι να ενημερώσει, να προκαλέσει συζητήσεις στο δήμο και στην κοινωνία της πόλης. Κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει και τώρα.
    3ο και για μένα σημαντικότερο. Έχω σοβαρές αμφιβολίες και ενστάσεις για την αισθητική του ρώσου (βασικά τη θεωρώ καρακιτς) και για τις όποιες δημοκρατικές ευαισθησίες (επιχειρήσεις και εξουσία, δημόσιος χώρος κτλ). Το τελευταίο δεν προκαλεί έκπληξη για ένα ρώσο ολιγάρχη. Το άλλο είναι θέμα παραστάσεων, παιδείας που προφανώς του λείπουν. Δεν θεωρώ κακό να γίνει μια επένδυση για μαρίνα στην παραλία. Καλό θα είναι. Αλλά να γίνει μια επένδυση από έναν που η αισθητική του αρχίζει στο συνδυασμό γυαλιστερές αντίντας φόρμες με σκαρπίνι και τελειώνει σε μια αγιογραφία αυτού και της οικογένειάς του σε μια εκκλησία ενέχει τον κίνδυνο να μετατρέψει τη νέα παραλία σε μνημείο νεοπλουτισμού. Το ακόμα προβληματικότερο είναι ότι ο τρόπος που μεθοδεύεται η επένδυση (π.χ. πότε, ποιος έδωσε την άδεια) ενέχει τον κίνδυνο να μετατρέψει την παραλία στο σημείο μπροστά από το ξενοδοχείο του σε ιδιωτικό του τσιφλίκι.
    Αλλά τί λέω τώρα; Ο παοκ να παίρνει τα κύπελλα (και από το νέο έτος τα πρωταθλήματα) και όλοι οι άλλοι να πάνε να γαμηθούν.

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η physicist λέει:

    Πολύς ντόρος έγινε τον τελευταίο καιρό για τα σχέδια του επιχειρηματία Ιβάν Σαββίδη σε σχέση με τη δημιουργία μαρίνας και πισινών, μέσα στη θάλασσα […]

    Προσωπική μου γνώμη είναι ότι η γενική πληθυντικού του ουσιαστικού «η πισίνα» καλό είναι να αποφεύγεται και να προτιμάται η χρήση της αιτιατικής: «… τα σχέδια του επιχειρηματία να δημιουργήσει μαρίνα και πισίνες μέσα στη θάλασσα …» ακούγεται πιο στρωτό και λιγότερο παρεξηγήσιμο.

    😉

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Mitsos λέει:

    Πολύ σοβαρό πυρηνικό ατύχημα συνέβη έξω από την Ουάσινγκτον. Εχει εκενωθεί μια μεγάλη περιοχή.

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η Mitsos λέει:

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Το ειχαμε διαβάσει χθες

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Εγώ πάλι είμαι υπέρ της (χρήσης της) δοτικής (του οργάνου …αλλά και γενικότερα) 😆

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Η υπόθεση έχει γίνει κώλος! 🙂

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η xberliner λέει:

    «Η υπόθεση έχει γίνει κώλος! »
    Κάτι σαν τον τελικό κυπέλλου ένα πράγμα.
    Μια και η συζήτηση για το Σαββίδη, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τί όνειρο είδε ο Κούλης και βγήκε στο ραδιόφωνο και είπε για πέτσινο γκολ του παοκ. Λίγο μυαλό δεν έχουν εκεί στη νου δου; Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να ανεβεί ο Κούλης το Σεπτέμβριο στην έκθεση ή σε οποιαδήποτε προεκλογική δραστηριότητα τα επόμενα 100 χρόνια;

    Μου αρέσει!

  9. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Ειπε μια αλήθεια ο Κυριάκος και το σχολιάζεις 😉

    Μου αρέσει!

  10. Ο/Η physicist λέει:

    ΠΑΟΚ ρε!

    Μου αρέσει!

  11. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Επι της ουσίας και οι παοκτσοδες λενε οτι ήταν πέτσινο αλλά …😉

    Μου αρέσει!

  12. Ο/Η physicist λέει:

    Ε, μα τόσα και τόσα μας στερήσανε, να μην πάρουμε κι εμείς ένα κι ας είναι και λίγο ξώφαλτσο;

    😉

    Μου αρέσει!

  13. Ο/Η Αλικη λέει:

    Αμάν αυτη η αδικαιολόγητη προκατάληψη απεναντι στον Μητσοτάκη!

    Μου αρέσει!

  14. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Aδικαιολόγητη ;

    Μου αρέσει!

  15. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Ναι Αφώτιστε αδικαιολόγητη, αφού ήταν 2 μέτρα οφσάιντ.
    Και επιπροσθέτως εδώ έχουμε την εμφάνιση ενός Πολιτικού που δε οδο, ορω (πώς το λένε)δει προ ουδενός προκειμένου να διατρανώσει την πίστη του στο σωστό και το δίκαιο.
    Και την αποφασιστικότητά του να αγωνιστεί για αυτό
    Και μάλιστα το κάνει με αυταπάρνηση, διότι δεν υπολογίζει(*) ούτε τους ΠΑΟΚΤζήδες και τους ποδοσφαιρόφιλους της συμπρωτέυουσας γενικότερα, αλλά ούτε και τον χαβαλέ από τους άκαρδους υπόλοιπους που ψάχνουν την ευκαιρία να αμφισβητήσουν το πολιτικό του κριτήριο για το περιβάλλον και τις συνθήκες γενικότερα.
    ¨ΟΜΩΣ!
    Εκτός του ότι δείχνει πολύ καλό παιδί (από τον ΓΑΠ έχουμε να δούμε κάτι τέτοιο) είμαι βέβαιος ότι επί της πρωθυπουργίας του ..δεν θα βαρεθούμε καθόλου!

    (*) (μπορεί και το πάθος του για την αλήθεια …αλλά και γενικότερα και για άλλα, να μην τον αφήνει και να μην μπορεί και να το σκεφτεί καν όχι να το υπολογίσει)

    Μου αρέσει!

  16. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Και επίσης Αφώτιστε θέλω να σου επιστήσω την προσοχή να μην λειτουργείς ως ..προπέτης και να κάτσεις να στρωθείς να προετοιμαστείς ώστε να κάνουμε ένα μπρέηνκ στόρμινγκ σχετικά με τις προοπτικές που ανοίγει για τον Πολιτικό Άνδρα η εμπειρία των καλών πρακτικών του παρελθόντος.
    Πιο συγκεκριμένα θέτω προς ..διαβούλευση την περίπτωση του τέως Προέδρου του Συνασπισμού της Αριστεράς (αλλά) και της Προόδου, Νικολάου Κωνσταντoπούλου, ο οποίος αξιοποιώντας τις γνώσεις του περί τα ποδοσφαιρικά, αλλά και τον αθλητισμό γενικότερα, μεταπήδησε εις την θέση του Προέδρου του ΠΑΟ και έτσι πρόκοψαν όλοι (και ο ΠΑΟ και ο Συνασπίσμός, μέχρι κυβέρνηση έγινε, αλλά νομίζω και ο ίδιος, αφού σεβαστός νομικός, αλλά και πολιτικός παρέμεινε).
    Γιατί όχι και ο Κυριάκος;; αφού εκτός των άλλων θα οφεληθεί και η χώρα;;
    Για αυτό να μην βιάζεσαι Αφώτιστε, να περιμένεις να ..ξεδιπλωθούν πρώτα όοοοοοολες οι εναλλακτικές προτάσεις και μετά να παρεμβάινεις και όχι λιγκβινταριστικά όπως κάνεις ..ενίοτε!
    Μπααααααααα!! 😆 😆

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

