Υποθήκες Παπαδόπουλου – Παττακού

Στην καλύβα ψηλά στο βουνό, το 2010

About σχολιαστης

Σχολιάζω...
This entry was posted in σχολιαστής. Bookmark the permalink.

2 απαντήσεις στο Υποθήκες Παπαδόπουλου – Παττακού

  1. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    50 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΑΞΙΑ

    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21 Απριλίου 1967. Το τεθωρακισμένο επί της Μεσογείων είχε στρέψει την κάνη του πυροβόλου του και σημάδευε έναν αόρατο εχθρό στην οδό Αναστάσεως, στα σύνορα Παπάγου-Χολαργού.
    Ήταν πρωί και ο πατέρας, στην Αθήνα από το 1929, μας είπε με ορολογία μεσοπόλεμου : έγινε κίνημα.

    Μάθαμε ότι δεν θα πηγαίναμε σχολείο και χαρήκαμε η αδελφή μου κι εγώ. Κλασσικά, μας έστειλε στον φούρνο για να αγοράσουμε από μια φρατζόλα ψωμί. Το σύνδρομο της κατοχής.,…

    ΥΓ Βιωματικό. Γραμμένο Φεβρουάριο 2015 ως εισαγωγή σε ένα κείμενο που δεν το συνέχισα.

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Νίκος Π λέει:

    Ωραία η ανάμνησή σου ΑΦ. Εμένα με ξύπνησε η μάνα μου να μου πει ότι έχουμε στρατιωτικό νόμο. Ήξερα από το μάθημα Στοιχεία Δημοκρατικού Πολιτεύματος ότι χρειάζεται απόφαση της Βουλής γι αυτό, όταν όμως της το είπα μου φώναξε «πραξικόπημα έχουμε, δεν καταλαβαίνεις;»! Μπορεί να χρησιμοποίησε και τη λέξη «κίνημα», δεν θυμάμαι. Ο πατέρας μου δεν μιλούσε. Μετά από λίγο καιρό μου ζήτησε να τον βοηθήσω να απλώσουμε στην ταράτσα ένα καλώδιο για να απλώνονται τα ρούχα. Το καλώδιο ήταν στην πραγματικότητα οριζόντια κεραία AM, προκειμένου να ακούμε από το εξωτερικό ειδήσεις. Η λογοκρισία ήταν οφόρητη για όλους.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

