Σκίτσο!

Παίδες και κόρες, καλή Ανάσταση!

Protagon  / 14.4.2017 / Ανδρέας Πετρουλάκης

About σχολιαστης

Σχολιάζω...
This entry was posted in Σκίτσα. Bookmark the permalink.

7 Responses to Σκίτσο!

  1. Ο/Η physicist λέει:

    Κρίμα για τον κ. Πετρουλάκη. Τελευταία δείχνει να χάνει την ψυχραιμία του καθώς και την αίσθηση του μέτρου και των αναλογιών. Παρόλο που δεν πιστεύω σε καμία θρησκεία, το μεγαλείο που έχει το Πάθος του Ιησού, ακόμα κι αν ολόκληρη η ιστορία απ’ αρχής μέχρι τέλους είναι μύθος, είναι τεράστιο. Ο κ. Π., από την άλλη, νομίζει πως όλα είναι στη διάθεση της γραφίδας του για να πλήξει γελοιογραφικά το σανέλ.

    Καλή Ανάσταση σε όλους.

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Ο Πετρουλάκης υποθέτω ότι δεν έχει καμιά σκασίλα να πλήξει τους σανέλ.

    Και στη διάθεση της γραφίδας του είναι τα πάντα όσο δεν υπάρχει λογοκρισία.

    Καλή Ανάσταση φυσικέ

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η physicist λέει:

    Προφανώς και θέλει να πλήξει με το σκίτσο του την Κυβέρνηση, και πολύ καλά κάνει. Κρίνουμε τα μέσα, το περιεχόμενο και το αποτέλεσμα. Εμένα μου φαίνεται ανέμπνευστο, κακόγουστο και φτηνό, δατς ολλ.

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    🐏

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Βιαστικο σκιτσο, πιθανολογω, λογω ελλειψης εμπνευσης/χρονου (αναχωρηση για διακοπες).

    Καλη ανασταση!

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η Αλικη λέει:

    Χρονια Πολλά σε ολους!!

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η Eνη λέει:

    Καλο Πασχα σε ολο το δυναμικο του μπλογκ, Σχολιαστη και Σχολιαστες, οπως και στους αναγνωστες του !!!!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

