Αντίο, Λουκιανέ

Αντίο, Λουκιανέ
Ενας από τους πιο ξεχωριστούς ανθρώπους του πενταγράμμου, πρωτοπόρος Αποτέλεσμα εικόνας για Λουκιανός Κηλαηδόνηςτραγουδοποιός και συνθέτης έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 73 ετών. Ηταν μεταξύ άλλων αυτός που μας χάρισε το Πάρτι στη Βουλιαγμένη και το «Δεν μας τρομάζουν τα νέα μέτρα»

Protagon

About σχολιαστης

Σχολιάζω...
This entry was posted in Επιλογές. Bookmark the permalink.

18 Responses to Αντίο, Λουκιανέ

  1. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Πρωτοπόρος και σε θέματα ανωτάτης εκπαίδευσης. Ως Αθηναιος, ευαισθητος παρατητρητης της κοινωνιας μας, ειχε διαπιστωσει το προβλημα ηδη απο το 1979, αλλα οι εσωτερικοι μεταναστες ηθελεν να τα σπουυδασουν και να τα διορισουν στο Δημοσιο.

    O Λουκιανός γεννήθηκε το 1943 στην Κυψέλη. Εκεί μεγάλωσε. Επειτα σπούδασε αρχιτέκτονας στο ΑΠΘ και στο Μετσόβιο, αλλά δεν άσκησε ποτέ το επάγγελμα. Τραγουδούσε στον «Επαγγελματικό Προσανατολισμό»:

    «Γι’ αυτό σου λέω σκέψου το και πρόσεξε πολύ
    γιατί πριν από σένανε την πάθανε πολλοί
    που πήραν το πτυχίο τους και με βαθμό καλό
    κι αφού δουλειά δε βρήκαν το κάνανε ρολό
    ρολό λοιπόν το κάναν κι όπως ήταν φυσικό
    κι αφού το καμαρώσαν το βάλανε στο…»

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:


    θα γίνω μαραγκός – Λουκιανός Κηλαηδόνης
    Το κομμάτι θα γίνω μαραγκός του Λουκιανού Κηλαηδόνη απο τον ομωνυμο δίσκο. Το κομμάτι ειναι «κρυφο» στην έκδοση του CD, και εμφανιζεται στο τέλος του τραγουδιού «κουφια η ώρα»

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Δύστροπη Πραγματικότητα λέει:

    Ξεχωριστός, άφησε το προσωπικό του στίγμα.

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η Αλικη λέει:

    Υπέροχος! -με εξαιρεση τα «Μικροαστικά».

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η Ενη λέει:

    Αχ Λουκιανε, με τα τραγουδια σου περασαμε «τα καλυτερα μας χρονια», οι δισκοι σου σε βινυλιο θα μεινουν σαν «οικογενειακα κειμηλια» στα παιδια μας.
    Η ΕΡΤ 2 χθες βραδυ παρουσιασε μια εκπομπη του ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟΥ (μια απο τις ποιοτικοτερες παραγωγες της ελληνικης ΤΒ), με τον Κηλαηδονη να μας μιλα και να μας τραγουδα……
    «ειναι καποιες νυχτες με φεγγαρι …..»

    Μου αρέσει!

  9. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Ενθυμούμαι την όλη φάση με τον Ράλλη τότενες επί 815 (υπουργός παιδείας) να θέτει ζήτημα για την νεολαία ότι ακούει τα τραγούδια του Κηλαηδόνη (αναφερόταν στο γνωστό με το πτυχίο και άλλα από τα μικροαστικά) και ..ξεμυαλίζεται. Ε ρε γλέντια 😆

    ΥΓ Αλίκη να υποθέσω ότι τα μαθήματα πολιτικής οικονομίας σου άρεσαν;;

    Μου αρέσει!

  10. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    ¨οπως και νάχει αυτός ο άνθρωπος εξέπεμπε μια διάθεση για χαρά για τη ζωή και αισιοδοξία και σε καμία περίπτωση δεν κατάπιε το δόλωμα να το πάιξει ο αντισυμβατικός που προμοτάρει το περιθώριο.
    Και ως μουσικός εξαιρετικός, αλλά και η αύρα (που λένε) επίσης.

    Μου αρέσει!

  11. Ο/Η Αλικη λέει:

    Αναγνώστη, οχι δεν μου άρεσαν, απλώς ξέχασα να τα αναφέρω.

    Μου αρέσει!

  12. Ο/Η physicist λέει:

    Μάλιστα ο Ράλλης τον είχε πει Κελαηδόνη.

    Μου αρέσει!

  13. Ο/Η physicist λέει:

    Αντί να πηγαίνουν στα μαθήματα, κάθονται κι ακούνε τον Κελαηδόνη, κάπως έτσι. Αξέχαστο.

    Μου αρέσει!

  14. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Mια γενια ροκαδων μεγαλυτερη απο την δικη μας που μας εμαθε να κανουμε και «κακες παρεες» 🙂 :

    Ρίτα Μπενσουσάν, Δέσποινα Γλέζου, Όλια Λαζαρίδου……
    Δημητρης Πουλικακος, Βαγγελης Παπαθανασιου, Αντώνης Τουρκογιώργης, Γιάννης Σπάθας ,Άλκης Παναγιωτίδης,…

    Νικος Νικολαϊδης, Βλασης Μπονατσος, Π. Σιδηροπουλος, Λ. Κηλαηδονης, ……

    Και οπως ειπε ο Άλκης Παναγιωτίδης :

    «Η Νέα Υόρκη στα 70s ήταν ακριβώς όπως λένε «sex, drugs & rock n’ roll». Δεν είναι μύθος. Περπάταγες στο δρόμο, έβλεπες ένα κορίτσι, σου χαμογελούσε και σε 10-15 λεπτά ήσουν μαζί της. Και φεύγοντας της έλεγες «Πώς είπαμε ότι σε λένε»; »

    Κατι που ισχυσε απο το 1977 εως το 1986 στην Αθηνα, απ’ οσο γνωριζω τουλαχιστον 🙂

    Βεβαιως ημασταν αργοι. Χρειαζομαστε οχι 10-15 λεπτά αλλα 2 εως τρεις ωρες τουλαχιστον.
    Μπορει και κατα την δευτερη συνατηση….

    Μου αρέσει!

  15. Ο/Η Δύστροπη Πραγματικότητα λέει:

    » αυτός ο άνθρωπος εξέπεμπε μια διάθεση για χαρά για τη ζωή και αισιοδοξία και σε καμία περίπτωση δεν κατάπιε το δόλωμα να το πάιξει ο αντισυμβατικός που προμοτάρει το περιθώριο»

    Έτσι.

    Μου αρέσει!

  16. Ο/Η Ενη λέει:

    » Tα θερινα σινεμα ηταν ολη η ζωη του Κηλαηδονη». Aξιζει να διαβαστει το αρθρο. Ειναι Ιστορια.

    http://news247.gr/eidiseis/afieromata/ta-therina-sinema-htan-olh-h-zwh-toy-loykianou-khlahdonh.4516713.html

    Μου αρέσει!

  17. Ο/Η Ενη λέει:

    «Ενθυμούμαι την όλη φάση με τον Ράλλη τότενες επί 815 (υπουργός παιδείας) να θέτει ζήτημα για την νεολαία ότι ακούει τα τραγούδια του Κηλαηδόνη (αναφερόταν στο γνωστό με το πτυχίο και άλλα από τα μικροαστικά) και ..ξεμυαλίζεται. Ε ρε γλέντια » (Αναγνωστης)

    Ναι, ειχε γινει ΤΟ ΘΕΜΑ τοτε με τον Ραλλη. Γελουσε ολη η νεολαια και οχι μονο. …….

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

