Καφαντάρη: H εποχή του «εγώ είμαι αφεντικό του εαυτού μου έχει τελειώσει»

Αφιερωμένο εξαιρετικά ….    Arkas_AEI STOdiaolo

Capital  /  Καφαντάρη: H εποχή του «εγώ είμαι αφεντικό του εαυτού μου έχει τελειώσει»

«Η εποχή του εγώ είμαι το αφεντικό του εαυτού του έχει τελειώσει και ίσως τα πράγματα πρέπει να αλλάξουν», δήλωσε αργά χθες το βράδυ η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Χαρά Καφαντάρη.

About σχολιαστης

Σχολιάζω...
This entry was posted in καινούργιο συκώτι. Bookmark the permalink.

14 Responses to Καφαντάρη: H εποχή του «εγώ είμαι αφεντικό του εαυτού μου έχει τελειώσει»

  1. Ο/Η physicist λέει:

    Σχο, με την άδειά σου και με όλο το θάρρος: υπάρχει ένα θέμα που διάβασα αλλού σχετικά με ανάρτηση του κ. Μάρδα που αναπαράγει απίστευτες ανοησίες σχετικά με τον καρκίνο. Επειδή το θεωρώ σοβαρότατο ζήτημα, ακόμη πιο σοβαρό κι από τις βλακείες του καρδιολόγου για τα λείψανα που έχουν θεραπευτικές ιδιότητες, κοίτα αν νομίζεις ότι αξίζει ανάρτηση.

    Και πάλι να με συγχωρειις για το θάρρος.

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η physicist λέει:

    Ευχαριστώ, σχο. Υπενθυμίζω απλώς ότι λογαριάζεται στους σοβαρούς και είναι και Καθηγητής Πανεπιστημίου. Με κάτι αστείους που τραγουδάνε τον λεβιέ λες δε βαριέσαι, τόσα ξέρει τόσα λέει. Αλλά ετούτος είναι και διανοούμενος.

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Ο Μάρδας που το Δεκέμβρη του 2014 νόμιζε ότι θα είναι υποψήφιος με το Ποτάμι και έγραφε σκληρά πράγματα για το ήθος των συριζαίων; Και μετά τράβηξε το λεβιέ, κινήθηκε προς την εξουσία και τους …αποθέωσε; 🙂

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η Ηλίας λέει:

    Η Καφαντάρη, η οποία ζει από τους φόρους που πληρώνουμε, θέλει να πάψουμε να υπάρχουμε. Υπάρχει λύση : ας πάψουμε να πληρώνουμε φόρους για να πάψει να υπάρχει η Καφαντάρη. Απλό.

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η physicist λέει:

    Τον είχε πάρει είδηση το Ποτάμι ότι είναι λεβιές;

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Εντάξει, καλά κριάρια είναι και στο ποτάμι

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η physicist λέει:

    🙂

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η Αλικη λέει:

    Φυσικέ, ο Μαρδάς εχει εξακοντίσει κατα καιρούς απίθανες γελοιότητες. Οποτε, μην σε εκπλήσσει και το τωρινό.

    ΥΓ: it runs with Syriza. There is no hope.

    Μου αρέσει!

  9. Ο/Η physicist λέει:

    Αλίκη, έχω μεγαλύτερη ανοχή στις πολιτικές γελοιότητες απ’ ό,τι σε τερατουργήματα του είδους που συζητάμε. Οι πρώτες εντάσσονται στην ελευθερία του λόγου, τα δεύτερα είναι ασυγχώρητα. Φωτιά και τσεκούρι.

    Μου αρέσει!

  10. Ο/Η xberliner λέει:

    Από μικρό και από τρελλό μαθαίνεις την αλήθεια.
    Αυτά τα περί κοινωνικής οικονομίας που λέει είναι φούμαρα.
    Αλλά αυτό που λέει, ότι δηλαδή οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν έχουν μέλλον είναι αλήθεια.
    Ότι άντεξαν στον ανταγωνισμό με τις μεγάλες επιχειρήσεις (έχω στο μυαλό μου κυρίως εμπορικές δριαστηριότητες) μέχρι σήμερα οφείλεται κυρίως στην φοροδιαφυγή και εισφοροδιαφυγή (π.χ. το μικρό μαγαζάκι μπορεί να κόψει 1 στις 10 αποδείξεις το πολυκατάστημα θα τις κόψει όλες). Από την άλλη το να κυνηγάς και το τελευταίο μπακάλικο να κάνεις ελέγχους κτλ είναι μεγάλο διοικητικό κόστος. Δεν ξέρω αν είναι στο πρόγραμμα τον ελληνικών κυβερνήσεων η αλλαγή του μοντέλου της οικονομίας. Το αμφιβάλλω, ειδικά για το σύριζα. Απλώς έχω την εντύπωση ότι συριζα βλέπει προς τα που πάει το πράγμα (τα χιλιάδες κλειστά και ξενοίκιαστα καταστήματα που τα περισσότερα δε πρόκειται να ξανανοίξουν ως εμπορικά καταστήματα το αποδεικνύουν). Το ντεμέκ νομοσχέδιο για την κοινωνική οικονομία που αναφέρει η λεγάμενη ίσως θα είναι μια προσπάθεια του συριζα να αντιμετωπίσει το φαινόμενο. Επειδή βέβαια οι συριζαίοι δεν σκαμπάζουν και πολλά από οικονομία προβλέπω ότι θα είναι μια μπούρδα για να χαμε να λέγαμε στην επόμενη προεκλογική περίοδο. Σε κάθε περίπτωση όμως είτε μας αρέσει είτε όχι, είτε είναι προγραμματισμένο είτε όχι το παρών κυρίαρχο μοντέλο των μικρομεσαίων όπου ο καθένας είναι αφεντικό του εαυτού του πεθαίνει και δεν υπάρχει τρόπος να αναστηθεί. Θα έλεγα ότι δεν υπάρχει και λόγος να αναστηθεί.

    Μου αρέσει!

  11. Ο/Η Ενη λέει:

    xberliner
    Ολα ειναι σχετικά. Αυτή η επιχειρηματολογία στην Ελλαδα, για την επιβιωση των μικρων επιχειρησεων υπηρξε κατα καιρους και στο παρελθον, οτι δηλαδή οι πολυεθνικες θα επνιγαν το λιανεμποριο κλπ. κλπ.
    Ομως αν εχεις παρατηρησει παντου και στις ευρωπαικες πολεις υπαρχουν μικρομαγαζα που ασφαλως επιβιωνουν. Σε ολες τις περιοχες μιας ευρωπαικης μεγαλουπολης υπαρχουν μικρα μαγαζιά που πουλουν διαφορα ειδη, απο τροφιμα- φρουτα μεχρι ολα τα αλλα ειδη του καθημερινου καταναλωτή.
    Ομως υπαρχει μια βασιμη υποψία, οτι αυτες οι μικροεπιχειρησεις δεν μιμουνται τις ελληνικες , που σε μια μεγαλη πλειονοτητα, αποκρυπτουν τα εσοδα τους με φοροδιαφυγή – εισφοροδιαφυγή.
    Υπαρχει περιπτωση να αγορασει κατι ενας καταναλωτής και να μην του δωσουν αποδειξη, οπουδηποτε σε μια αναπτυγμενη ευρωπαικη χωρα;
    Συνεπως, εχει δικαιο που επισημαινεις το προβλημα.
    Δεν ειναι θεμα αλλαγης μιας οικονομίας κεντρικά, αλλά αλλαγης νοοτροπιας των ασχολουντων με το λιανεμποριο.
    Αλλοι μεν ειναι ενταξει με τις υποχρεωσεις τους (εκδοση αποδειξεων- πληρωμη των φορων τους) αλλοι ομως εξακολουθουν να νομιζουν οτι αυτή η ανομία θα συνεχισει στο διηνεκες,
    Φυσικά ηρθε και μια χρονια υφεση, λογω της κρισης, και τα προβληματα των μικρων επιχειρησεων δεν μπορου να λυθουν ουτε με φοροδιαφυγή η αλλες μεθοδευσεις. Ετσι αναγκαζονται να κλεισουν και να ενταχθουν στο ανεργο εργατικο δυναμικό.
    Δεν υπαεχει αλλη λυση, για μια κυβερνηση παρά μονο αν βαλει ως κυριαρχο στοχο την αναπτυξη της οικονομίας με ορους δικαιοσυνης.
    Τα αλλα που λεει η συριζαια, ειναι ωραιες θεωριες ………….

    Μου αρέσει!

  12. Ο/Η xberliner λέει:

    @ Ενη
    απαντώ:
    «Ομως αν εχεις παρατηρησει παντου και στις ευρωπαικες πολεις υπαρχουν μικρομαγαζα που ασφαλως επιβιωνουν. »
    Ναι υπάρχουν, αλλά είναι λίγα (σε αντίθεση με την Ελλάδα). Επιβιώνουν όσα μπορούν να προσφέρουν κάτι διαφορετικό (σε υπηρεσία ή προϊόν) από την μεγάλη αλυσίδα. Π.χ. πιο ευέλικτο ωράριο από το σούπερ μάρκετ, κοντά στο σπίτι κτλ κτλ.

    «Υπαρχει περιπτωση να αγορασει κατι ενας καταναλωτής και να μην του δωσουν αποδειξη, οπουδηποτε σε μια αναπτυγμενη ευρωπαικη χωρα;»
    Ναι υπάρχει. Στη Γερμανία μάλιστα το κράτος σου χαρίζει το ΦΠΑ νόμιμα αν είσαι μικρός. Οι λόγοι είναι τρεις: 1. Δεν αξίζει να απασχολεί υπαλλήλους να σε ελέγχει όταν έχει τεράστιες εταιρείες να ελέγξει, 2. αν ο μικρός κλείσει θα τον φορτωθεί το ταμείο ανεργίας και θα είναι επιπλέον κόστος και 3 αν βγάζεις πολλά και αδήλωτα θα σε τσακώσουν στο πόθεν έσχες.
    Προσωπικά μου έχει τύχει στη Γερμανία να μου προτείνουν δύο τιμές μία με και μία χωρίς απόδειξη.

    «Αλλοι μεν ειναι ενταξει με τις υποχρεωσεις τους (εκδοση αποδειξεων- πληρωμη των φορων τους) αλλοι ομως εξακολουθουν να νομιζουν οτι αυτή η ανομία θα συνεχισει στο διηνεκες,»
    Η φοροδιαφυγή είναι παγκόσμιο άθλημα. Όποιος μπορεί να το κάνει θα το κάνει. Επίσης το ποσοστό της φοροδιαφυγής είναι ανάλογο του ποσοστού των μικρών επιχειρήσεων σε μια οικονομία. Η φοροδιαφυγή δεν πρόκειται ποτέ να χτυπηθεί στην Ελλάδα όσο 1. η οικονομία κυριαρχείτε από μικρές επιχειρήσεις και 2. το κράτος δεν έχει μηχανισμούς αποτελεσματικού ελέγχου του πόθεν έσχες.

    «Φυσικά ηρθε και μια χρονια υφεση, λογω της κρισης, και τα προβληματα των μικρων επιχειρησεων δεν μπορου να λυθουν ουτε με φοροδιαφυγή η αλλες μεθοδευσεις. »
    Και αυτό θα οδηγήσει στην κυριαρχία των μεγάλων και εν τέλει αλλαγή του μοντέλου της οικονομίας.

    Μου αρέσει!

  13. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Απο μικρή εμπειρία στη Γερμανία, το μοντέλο αυτό -μεγάλο σχήμα με υπαλλήλους- παρουσιάζει τεράστια προβλήματα. Χάνεται όλη η ευελιξία και εύκολα γίνεται ένας …ιδιωτικός γραφειοκρατικός οργανισμός. Ψάχνουν να βρούν κανένα εξωτερικό συνεργάτη για να πάρουν μπρός 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

