200

200

Περνάει ο καιρός.  Τα …στοιχεία δείχνουν ότι ίσως άξιζε που μετά την αναστολή δράσης της καλύβας,  ανοίξαμε εδώ ένα βήμα διαλόγου (από τις 24 Γενάρη του 2016)

About σχολιαστης

Σχολιάζω...
This entry was posted in σχολιαστής. Bookmark the permalink.

6 Responses to 200

  1. Ο/Η Πάνος λέει:

    As time goes by…

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Νίκος Π λέει:

    Σχολιασμός, φάρμακο στη γεροντική αρρώστια του Συριζαϊσμού!

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    @ Πάνος και αξεχαστη παρεα της Καλυβας (οσο προκανα να γνωρισω) https://www.youtube.com/watch?v=d22CiKMPpaY

    Casablanca – As Time Goes By – Original Song by Sam (Dooley Wilson)

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    @σχολιαστής και παλιά/νέα παρέα

    Louis, I think this is the beginning of a beautiful friendship- Casablanca

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η Ενη λέει:

    Mε τουτα και με κεινα, γιναμε και θεμα για ενα κινηματογραφικό σεναριο…….. 🙂

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η Δύστροπη Πραγματικότητα λέει:

    Well done! 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

