Στη μνήμη …

Στη μνήμη του διαδικτυακού φίλου Βαγγέλη Καργούδη, το άρθρο του στην καλύβα περί Σημίτη και σοσιαλδημοκρατίας.  Με πλούσια συζήτηση στα σχόλια. 

Καλύβα  / Κώστας Σημίτης  /  Του Βαγγέλη Καργούδη

Δεν είναι -εδώ που τα λέμε- και τόσο εύκολο να μιλήσει κανείς για ΠΑΣΟΚ, Σημίτη, & εκσυγχρονισμό. Ιδίως όταν έχει να κάνει με τα μάνιακ «αντιΠΑΣΟΚια» (πλην ελαχίστων & εκλεκτών, «γερόντων μεν το δέμας, πλην μαχητών», –έτσι σ. Ζέππο😉 τσακάλια–φιλαράκια μου της «Καλύβας ψηλά στο βουνό». (Που πια, αρχίζω κι’ εγώ να τη νοιώθω λίγο «και δικό μου σπίτι». Και που αισθάνομαι, ήδη να μου προσφέρει και μια αρχή, μια βάση, για να «ξαναπάρουν μπρος» μετά από τα «δύσκολα 80ς των χωρισμών», οι σχέσεις μου με την αγαπημένη πόλη της καταγωγής, των στέρεων σχέσεων, και των Σχολειών μου, (Πειραματικό-Νομική) τη Σαλονίκη μας-, την «καθ’ ημάς Μπουγατσαδούπολη»!).

Δεν μπορώ όμως, παρά να το επιχειρήσω. Παρά την κεφάτη «ομολογία» του Καλυβάρχη» μας, πως «εξωθώντας με σε γήπεδο έτσι & τόσο «ναρκοθετημένο», με παγιδεύει», λέει.

Επειδή όμως πλέον «στραβόγιαννο-ξεστραβόγιαννο», κάτι αρχίζω και καταλαβαίνω από το «χιούμορ της Καλύβας», ειλικρινά, τον ευχαριστώ από καρδιάς για την πρόταση-πρόκληση. Και ιδού τι σκάρωσα γι’ αυτές:

About σχολιαστης

Σχολιάζω...
This entry was posted in σχολιαστής, φιλοξενίες. Bookmark the permalink.

9 Responses to Στη μνήμη …

  1. Ο/Η zepos λέει:

    Μαχητής έως το τέλος! Αναπαύσου εν ειρήνη φίλε…

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η zepos λέει:

    Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, για την απώλεια του συναδέλφου Βαγγέλη Καργούδη, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
    «Η δημοσιογραφία έχασε έναν αξιοπρεπή μαχητή της, τον Βαγγέλη Καργούδη.
    Διακρίθηκε για τον αιχμηρό του λόγο και τη διεισδυτική ματιά του.
    Υπήρξε πνεύμα ανήσυχο, δημιουργικό, κριτικό, αλλά και δίκαιο.
    Στους οικείους του εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια».

    Για φαντάσου…

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η zepos λέει:

    Και ένα «αντίο» από τον 9.84:
    Θρηνεί η οικογένεια του Αθήνα 9.84 τον χαμό του πολύτιμου συνεργάτη του
    σταθμού, Βαγγέλη Καργούδη, ο οποίος έφυγε από τη ζωή, σήμερα Σάββατο 7
    Μαΐου σε ηλικία 65 ετών, από γαστρορραγία.
    http://www.athina984.gr/2016/05/07/efyge-o-vangelis-kargoudis/

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η nikiplos λέει:

    Αφόταν σταμάτησε να γράφει στην Καλύβα, τον διάβαζα αλλού… αντιδικήσαμε ουκ ολίγες φορές… Μα ήταν γερή πένα και καθαρό μυαλό… Αντίο Βαγγέλη… (κι από εδώ, γιατί το αξίζεις… κι εσύ κι ο Σχολιαστής)…

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η δεξιος λέει:

    Aντίο Βαγγέλη.

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η Δύστροπη Πραγματικότητα λέει:

    Τα ‘χαμε σπάσει πολλές φορές, δεν συμφωνούσαμε σχεδόν σε τίποτα.
    Όμως, πια, αυτά είναι περασμένα ξεχασμένα.

    Αντίο Βαγγέλη.

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η Ενη λέει:

    Με τον Βαγγελη ειμασταν απο την ιδια μεριά,κι΄εδω και αλλου εκεινη την εποχή το 2010-2011.
    Ηταν ενας ευγενεστατος ανθρωπος αλλά δεινος συζητητης. Αγωνιστής, αγνος ιδεολογος.
    Καποιοι ανθρωποι δεν ξεχνιουνται ποτέ, μενουν στη μνημη ανεξιτηλα, οπως ο Βαγγελης.
    Καλο σου Ταξιδι.

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Καλό ταξίδι Βαγγέλη! Άξιος ήταν πάντα να ζει και να δημιουργεί, να αποδεικνύει ότι ο άνθρωπος μπορεί να ζει μια φωτεινή ζωή, άξιος να μείνει στην μνήμη είναι και θα είναι πάντα.

    Μου αρέσει!

  9. Ο/Η Εγκεφαλικό κύτταρο λέει:

    Αστοχία αδαούς. Λυπάμαι.
    Δοκιμάζω ξανά: https://www.flickr.com/cameraroll

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

