Πάει το …αρνί!

papanikos-arni

Χρήστος Παπανίκος

About σχολιαστης

Σχολιάζω...
This entry was posted in Σκίτσα. Bookmark the permalink.

10 Responses to Πάει το …αρνί!

  1. Ο/Η δεξιος λέει:

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    «Ο ιδανικός άνθρωπος του ολοκληρωτικού βασιλείου είναι εκείνος για τον οποίο δεν υπάρχει η διάκριση μεταξύ γεγονότος και φαντασίας, η διάκριση ανάμεσα στην αλήθεια και το ψέμα». (Χάνα Άρεντ),

    http://www.protagon.gr/scripta/editorial/syrizol-tis-etaireias-flabouraris-pappas-a-e-44341119755

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Πάνος λέει:

    Πολλές ευχές στο σχολιαστή και όλους τους σχολιαστές του μπλογκ «σχολιαστής»!

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Καλυβάρχα, καλά να είμαστε να τα λέμε και του χρόνου 🙂

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η zepos λέει:

    Καλό μήνα σε όλους…
    Σύμφωνα με τους συριζαίους και τον Καμμένο, από σήμερα είμεθα έξω απ’τα μνημόνια.. Γιορτάστε το..

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η Ενη λέει:

    Χρονια Πολλά στο σχολιαστή και σε ολους σχολιαστες και αναγνωστες…….

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η Δύστροπη Πραγματικότητα λέει:

    Χρόνια πολλά και καλό Πάσχα σε όλους. Και καλό μήνα.

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η Θανασης_χανια λέει:

    Χρονια πολλα και καλη ανασταση σε ολους!
    και καλα …μυαλα στους κυβερνωντες 🙂

    τελος αν και ελαφρως αδοκιμο,καλα μυαλα και καλη ανασταση στο λαο της συριας
    και να μας αδειασουν γρηγορα τη γωνια οσοι χτυπανε νοσοκομεια και αμαχους..

    (απο στοχοποιημενη επιθεση απο το καθεστως πριν λιγες μερες στο νοσοκομειο al quds των γιατρων χωρις συνορα στο χαλεπι..)

    Aleppo hospital attack: CCTV footage shows Al Quds air strike in Syria

    Μου αρέσει!

  9. Ο/Η χρυσηίς λέει:

    Χριστός Ανέστη!
    Χρόνια Πολλά σε όλους και όλες

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

