Γ. Κατρούγκαλος: Είμαι ταξικός αποστάτης…

Δεν περιγράφω άλλο

Liberal  /  Γ. Κατρούγκαλος: Είμαι ταξικός αποστάτης…  Arkas_AEI STOdiaolo

Προηγούμενο δεν έχει η νέα δήλωση του υπουργού Εργασίας, Γιώργου Κατρούγκαλου, ο οποίος στην προσπάθεια του να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, έφτασε στο σημείο να υποστηρίξει ότι δεν  υπερασπίζεται την τάξη την οποία ανήκει! «Εγώ είμαι ταξικός αποστάτης, δεν υπερασπίζομαι όσους βγάζουν 50.000 ευρώ», σημείωσε χαρακτηριστικά, απευθυνόμενος προς τον πρόεδρο του ΔΣΑ, Βασίλη Αλεξανδρή.

Μάλιστα, για να μην μείνει καμία… σκιά έσπευσε να προσθέσει: «Είμαστε με τους πολλούς και όχι με τους λίγους, αυτός είναι ο χαρακτήρας της μεταρρύθμισης που κάνουμε»!

Πέραν, πάντως, των αξιομνημόνευτων- απίστευτων δηλώσεων, ο Γιώργος Κατρούγκαλος προανήγγειλε ότι στην επόμενη συνεδρίαση των κοινοβουλευτικών επιτροπών θα δοθούν στους βουλευτές οι αναλογιστικές μελέτες. «Σέβομαι ιδιαίτερα τα σώματα ασφαλείας και για το στρατό. Πρέπει  να υπάρξει μέριμνα για χαμηλούς μισθούς. Σκοπός μας είναι να αποκατασταθεί το εισόδημα με βάση το σύνολο εργασιακού βίου με ίδια ποσοστά αναπλήρωσης για όλους,  για να πάψουν είναι οι μισθωτοί τα γνωστά υποζύγια για όλα τα βάρη», υπογράμμισε ο υπουργός Εργασίας και συμπλήρωσε: «η μεταρρύθμιση είναι πρωτοφανής για την έκτασή της στην Ελλάδα.  Από το 1932 ο Ελ. Βενιζέλος ήθελε έναν φορέα κοινωνικής ασφάλισης και το δικό μας  έχει κοινωνική δικαιοσύνη, προστατεύει αδύνατους και μεριμνά για τη μεγάλη πλειονότητα του ελληνικού λαού

Να σημειωθεί, τέλος, ότι το νομοσχέδιο εγκρίθηκε επί της αρχή από τις επιτροπές της Βουλής, αφού υπερψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ, ενώ καταψήφισαν τα υπόλοιπα κόμματα της αντιπολίτευσης. Πλέον άπαντες ανανέωσαν το ραντεβού τους για την κατ’ άρθρων συζήτηση, η οποία θα γίνει την Πέμπτη μετά το Πάσχα στις 11 το πρωί και την δεύτερη ανάγνωση, που έχει προγραμματιστεί την Παρασκευή στις έξι του μήνα.

About σχολιαστης

Σχολιάζω...
This entry was posted in καινούργιο συκώτι. Bookmark the permalink.

8 Responses to Γ. Κατρούγκαλος: Είμαι ταξικός αποστάτης…

  1. Ο/Η Fil λέει:

    Τον κακομοίρη. Πάει το’χασε,

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Don Johnson λέει:

    Αυτοί που τον ψήφισαν, κυκλοφορούν ανάμεσά μας…

    ΥΓ Τελικά λες να τους ψεκάζουν πραγματικά;

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Κατρούγκαρος

    Αυτά που ζούμε είναι τόσο σουρεαλιστικά που μόνο ποιητικά μπορεί κανείς να τα περιγράψει. Ακολουθεί λοιπόν ένα ποίημα για τον υπουργό… Κατρούγκαρο: «Τον ρώτησε ο πρωθυπουργός, «Κατρούγκαρε γουστάρεις/ να πάρεις τ’ Ασφαλιστικό να πας να το φουντάρεις;»»

    http://www.protagon.gr/scripta/blogs/katrougkaros-44341119849

    Μου αρέσει!

  4. Κατρούγκαρος

    [….]
    Η σύνταξη θα συνδεθεί με το ύψος του εισοδήματος,

    που φέρνει εξορθολογισμό κι οικονομίες κλίμακος,

    μια συνταξούλα είν’ αρκετή για όλες και για όλους,

    εργατικούς, τεμπέληδες, έξυπνους και χαχόλους.

    Και δικηγόροι και γιατροί κι όλοι οι γραβατάκηδες

    και κάτι αγρότες και βοσκοί των κάμπων κουτσαβάκηδες,

    να ξέρουν πως το πάρτι τους εγώ θα το τελειώσω,

    πρόωρες κι επικουρικές πίσω θα τους τις χώσω.

    Κουτσοί, τυφλοί, καρδιοπαθείς, κι όλη η τεμπελαρία

    καλά θα κάνουν να στραφούν λίγο προς την Συρία,

    να δουν εκεί οι ανάπηροι πώς ζούνε, πώς περνάνε

    κι όχι να μου μαζεύονται να κράζουν πως πεινάνε».

    [….]

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η aftercrisis λέει:

    Ταξικός αποστάτης,
    τοξικός συνεπέστατος.
    Περιέχει δηλητήριο φοβερό (είχε και ο δύστυχος Αμπόλλων, κάποτε, αλλά το χρησιμοποιούσε για καλό σκοπό, ενώ τούτος εδώ, άστα να πάνε στο διάολο..)

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Τι δεν καταλβαίνετε;;
    Ο άνθρωπος πριν καιρό είχε κάνει δήλωση ότι είναι οργανικός διανοούμενος! (κατά Γκράμσι και όχι γενικότερα)
    Το ταξικός αποστάτης σας πείραξε;;

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η Ενη λέει:

    Το πλεον ανοητο ειναι οτι ενας υπουργος συνδεει κυβερνητικες αποφασεις με το ατομο του.
    Αυτός ειναι ενας αστος υψηλου εισοδηματος, και το «ασφαλιστικο» ειναι εναντια στην «ταξη» του.
    Αλαλουμ μαρξισμος…….

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

