Πόσες ώρες;

arkas

About σχολιαστης

Σχολιάζω...
Εικόνα | This entry was posted in Σκίτσα. Bookmark the permalink.

13 Responses to Πόσες ώρες;

  1. Ο/Η zepos λέει:

    Αύξηση του φουπουα στο 24% αποφάσισε ο σοσιαλιστής Τσακαλώτος για να χτυπήσει την ολιγαρχία που αγοράζει τα επεξεργασμένα προϊόντα και υπηρεσίες.. Οι χλέμπες αγοράζουν από το τσουβάλι και δεν θα τους πειράζει…

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Το γυρίζει ο τροχός στο προηγούμενο βίντεο, σημαίνει, έχω την ευκαιρία να κλείσω τα κανάλια και θα το κάνω. 🙂

    Μπράβο λέμε! Απλώς να ξέρει ότι ο τροχός θα συνεχίσει να γυρίζει. 🙂

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η xberliner λέει:

    Κουραδόμαγκες, σκυλάδες, μπάρμαν καψούρηδες με τη Μενεγάκη. Αυτό είναι επίπεδο. Κάθε μα κάθε μέρα και κάτι καινούργιο να φτιάξουμε συκώτι (όσοι το μέλλον μας δεν εξαρτάται από τους γελοίους που κυβερνάν) ή να φτιάξουν βαλίτσες (όσοι παραμένουν εγκλωβισμένοι στη χώρα της πρώτης φοράς αριστεράς).

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η Don Johnson λέει:

    Ο λόρδος χηβ αντεπιτίθεται. Αμερικανάκια εσείς τα κάνετε ταινίες εμείς τα κάνουμε κυβέρνηση.

    Κι επειδή 24 ώρες μετά ο λόρδος Χηβ παραμένει στην κυβέρνηση της πρωτοδεύτερης φοράς αριστεράς είναι δεδομένο ότι τους τραμπουκισμούς αυτούς τους υιοθετεί κι ο πρωθυπουργός.

    ΥΓ Λυπάμαι αυτούς που ψέλλισαν λόγια συμπάθειας και δικαιολογίες στο πρώτο επεισόδιο του πόλεμου των κάφρων με πρωταγωνιστή τον υπουργό λόρδο χηβ. Ευελπιστώ ότι έχουν καταλάβει ότι υπερασπίζονταν έναν απλό τραμπούκο.

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η aftercrisis λέει:

    Πασοκάρες (ή μήπως «λαικο»δεξιοί, τι να μαντέψει κανείς;;;) αυθεντικής κοπής.
    Αυτή είναι η αυθεντική νεοελληνική διαχρονική εθνικολαïκουριά. Pure. Χωρίς πρόσημο, δεξιό αριστερό ή τεθλασμένο. Μαγκιά, πουσ… (καλύτερα μη συνεχίσω).

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η δεξιος λέει:

    Να βάλουμε και ένα παλιό υποστηρικτή της πρώτης φορά αριστερά που τραβάει τα μαλλιά του.

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    🙂

    Μου αρέσει!

  9. Ο/Η Don Johnson λέει:

    Όταν μιλούν για βοθροκάναλα εννοούν κι αυτό;

    http://www.protothema.gr/Images/ImageHandler.ashx?m=Fit&f=Ly8xMC4yMDEuMTAuMjMwL3Byd2ViZGF0YS9maWxlcy8xLzIwMTYvMDQvMTQvdHNpcHJhcy1iaWxkLmpwZw%3d%3d&t=0&w=1000&h=1000

    ΥΓ Από τα βοθροκάναλα στα τσοντοκάναλα μια βρωμιά δρόμος. Έτσι δεν είναι;

    Μου αρέσει!

  10. Ο/Η aftercrisis λέει:

    Don,
    πιο λιανά;
    (σε γραπτό ή εικόνα)

    Μου αρέσει!

  11. Ο/Η Mitsos λέει:

    Επειδή στην Κρήτη είμαστε λίγοι και γνωριζόμαστε ο Πολλάκης καλά τα πε για τα βοθροκάναλα που κάνουν κοπτική και δείχνουν ό,τι γουστάρουν. Όσο για τον άλλο που είπε σε πανελλήνια μετάδοση έναν υπουργό σκύλο, τυχερός ήταν διότι ο Πολλάκης κάλιστα θα μπορούσε να τον στείλει στην εντατική.

    Μου αρέσει!

  12. Ο/Η bas λέει:

    Σκισμενα καλσον… Ενα σωρο…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

